2009 - Škoda Auto


Období: Leden, únor 2009
Herny: 27 bowlingových center a heren v celé ČR, herny typu "A", celkem 222 drah/ploch
Typ kampaně: Boardy na čelních deskách přímo nad kuželkami. Umístěno do nejlepších 27 heren v celé ČR, pokryto dohromady 222 drah. Typ kampaně: podpora značky Škoda Auto, zaměření: Nová Octavia

Ukázky z kampaně:

Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku Ukázat fotku
(c) 2006 Všechna práva vyhrazena | Way 4U s.r.o.
www.way4u.cz [ login ]
created by Anything Studio